LapTop DJ / AspyDigital BLOG oldala

Laptop DJ / AspyDigital lemezlovas BLOG oldala....több mint 10 év után visszatértem a pult mögé.... 1988 óta foglalkozom zenéléssel. 1998-ban visszavonultam stúdióba és produceri valamint tanácsadói funkciókat láttam el. Résztvettem több neves előadóművész lemezének elkészítésében. 10 évnyi kihagyás után a stúdió ajtaján kívül is szeretnék tevékenykedni ezért visszatértem a pult mögé. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lesz saját zene vagy mix vagy remix. Sőt... az igazi munka igazán csak most fog elkezdődni. http://www.laptopdj.eu

Friss topikok

Linkblog

Közelgő kellemes ünnepeket!

2008.12.16. 19:25 :: AspyDigital - LapTop DJ

Sziasztok!

Hááááttaal nem kezdünk mondatot, de mégis csak a hááááát az az ami a jó szó manapság. Jól vagy kérdésre..... a háááát????!!! Kösz jól :) Én is csak ez tudom mondani. Megvagyok és dolgozgatok és próbálom én is átvészelni a gazdasági világválságot. Ilyen az élet. Elkészült a Fly In The Sky nóta:) Jármai Edit éneklésével és egy másik nóta is a Speed go Faster. (Ez utóbbi instrumentális dallamos zene)

Hamarosan elérhető lesz itthon is, de most a sorrendet megfordítottam nem úgy mint a múltkor. Szóval most először külföldön szól a Fly In The Sky, majd a két ünnep között hogy a DJ-k szilveszterkor már tudják játszani itthon is elérhető lesz. Mindenki tudomást fog róla szerezni. Igérem.

A havi mixek amiket igértem......hááááát megvannak a laptopomon, de még MP3-at kellene belőle készitenem. Igyekezni fogok vele:)

Ezen a héten egyet meg is csinálok és felrakom a weblapomra.

Addig is kitartást fiatalok és bulizzatok jól, ne rugjatok be hanem élvezzétek a zenét. :)

Üdv

AspyDigital a LapTop DJ :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://djaspydigital.blog.hu/api/trackback/id/tr60826784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása