LapTop DJ / AspyDigital BLOG oldala

Laptop DJ / AspyDigital lemezlovas BLOG oldala....több mint 10 év után visszatértem a pult mögé.... 1988 óta foglalkozom zenéléssel. 1998-ban visszavonultam stúdióba és produceri valamint tanácsadói funkciókat láttam el. Résztvettem több neves előadóművész lemezének elkészítésében. 10 évnyi kihagyás után a stúdió ajtaján kívül is szeretnék tevékenykedni ezért visszatértem a pult mögé. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lesz saját zene vagy mix vagy remix. Sőt... az igazi munka igazán csak most fog elkezdődni. http://www.laptopdj.eu

Friss topikok

Linkblog

A magyar zeneszeretet avagy a magyar zene szeretet – Dobrády Ákos CLUB koncert.

2008.04.22. 11:55 :: AspyDigital - LapTop DJ

  Az emberben az utóbbi időben nagyon sok kérdés merült fel, legalábbis bennem, hogy a magyar zenészek és itt most ne számítsuk bele a DJ ipart, miért nem tud kitörni ebből a magyar bezártságból és miért nem tud európai vagy esetleg világklasszis babérokra törni....erre a legjobb példa volt egy film ami hasonlóan jellemezi az ottani pop világot is ...a film címe az volt hogy Tokio Pop. Ha valaki nem látta a lényege a következő; egy amerikai énekes nőt a hazájában nem vettek komolyan mert nem tartották tehetségesnek és egy barátja unszolására elment japánba tokió-ba ahol a kezdeti buktatók után fantasztikus sikereket ért el és azt hitte, hogy majd most ha visszatér akkor jobb lesz, de ráébredt arra hogy a japán zenei világ nagyon bezárt és nincsen kitörés...a filmben el is hangzott az a mondat hogy „itt nincsen kitörési lehetőség ez csak olyan tokio pop!”, majd visszatért otthonába és ugyanolyan helyzetben volt mint ahogy elindult, de a sok szerzett tapasztalattal könnyebben boldogult. Ezt csak azért írtam le mert a magyar zene is és az énekes is gyakorlatilag egy szigeten van amit hatalmas víz vesz körül...ezt a filmet magyarul is el kellene késziteni "Magyar Pop" címmel...biztos tanulságos lenne.

De vannak tehetségek akiknek a saját szigetükről sikerült kievezni... erre egy nagyon közeli ismerősöm ébresztett rá... nekem mivel beszélek angolul nem nagyon érdekes egy angol zene mert értem a szöveget....de aki csak magyarul beszél??? és nem beszél idegen nyelvet??? mert önhibáján vagy bármi más okból kifolyólag nem volt lehetősége megtanulni angolul azokkal mi is van??...és ekkor ébredtem rá, hogy fontos a magyar zene. Őszintén bevallom nem sok magyar számot tudok énekelgetni vagy ha megpróbálom, tuti elrontom a szöveget. Ez amiatt van, hogy csak kocsiban a rádióban szoktam magyar zenét hallgatni magyar zenei CD-t még soha nem vettem, hogy otthon hallgassam. - ELNÉZÉST KÉREK A MAGYAR ZENÉSZEKTŐL EZÚTON IS. -


Elmentem Dobrády Ákos club koncertjére ami most volt 19-én szombaton egy szórakozó helyen. Maga a hely igényes kialakítású tényleg egy rossz szava nem lehet az embernek, leszámítva azt hogy egy pincér lány nem igazán állt a helyzet magaslatán mert 10 perc alatt sikerült egy ananász lét és egy nem hideg ásványvizet a pultra varázsolni. A 21.00 -órakor kezdődő koncertet törvényszerűen fél órás késéssel kezdték el. De ez így jobban is jött ki hiszen 21 órakor még csak a hallgatók fele érkezett meg. Az első „sorokat” a sikongató lányok „bérelték” ki, de nélkülük nem lenne egy koncert koncert. Ákos egy lépcsőröl gyalogot le mikrofonnal a kezében és gyalogolt a lányok között a színpad felé és közben mint egy igazi profi nézett rajongóira akik „csak egyszer had érintselek meg” szemkontaktussal válaszoltak. A pódiumra lépve köszöntött mindenkit...majd rögtön a húrokba csapott és megkezdte az éneklést. Tisztán simán és erőlködések nélkül énekelt. Zenekara szintén profikból álló banda, hangulatosan és jókedvűen zenéltek és dolgoztak össze. Régi TNT-s slágerek is voltak a repertoárban és természetesen a Fekete Gyémánt ami nagyon Ákosos.


Zenéire jellemzőek az érzelmek és a szerelem... a szerelem.... a szerelem...de ez így is van rendjén. Manapság ebben az elkeseredett világban tényleg az ember csak a zenéhez tud „nyúlni” és zenehallgatással próbál kis lelki vigaszt találni. Mikor hallgattam amit énekelt és a szövegre figyeltem, és közben az emberekre, észre vettem, hogy mindenki aki vele énekel elfelejtette minden addigi problémáját és baját és átszellemülve egy másik „dimenzióban” jól érezi magát. Így voltam ezzel én is nagyon jól éreztem magam. Úgy éreztem, hogy azon a pár órán, minden mostani, múltbeli és jövőbeli gondom elszállt és száll a zenével valahova el a semmibe... sosem éreztem még ezt azelőtt. Nem lettem ettől függetlenül Ákos rajongó...csak valami megfogott és ezt köszönöm annak (szerintem ha olvassa blog-ot tudja az illető, hogy kiről van szó nem szeretném névvel említeni) a valakinek aki felnyitotta a szememet, hogy a magyar zenében is vannak olyan értékek és énekesek akik egy olyan óceánon eveznek egy olyan cél felé ami már látszik.


Még egyszer kösz:)


A pénteki Hed Kandi Party.....háááát azt szokták mondani, hogy valamiről vagy jót vagy semmit...majd intézkedik a Ministry of Sound.


Jó zenehallgatást és jó bulikat és ne felejtsétek el hogy a weblap cím az a www.laptopdj.eu

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://djaspydigital.blog.hu/api/trackback/id/tr21436803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása