LapTop DJ / AspyDigital BLOG oldala

Laptop DJ / AspyDigital lemezlovas BLOG oldala....több mint 10 év után visszatértem a pult mögé.... 1988 óta foglalkozom zenéléssel. 1998-ban visszavonultam stúdióba és produceri valamint tanácsadói funkciókat láttam el. Résztvettem több neves előadóművész lemezének elkészítésében. 10 évnyi kihagyás után a stúdió ajtaján kívül is szeretnék tevékenykedni ezért visszatértem a pult mögé. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lesz saját zene vagy mix vagy remix. Sőt... az igazi munka igazán csak most fog elkezdődni. http://www.laptopdj.eu

Friss topikok

Linkblog

NEM TÜNTEM EL

2008.03.19. 16:09 :: AspyDigital - LapTop DJ

Bocsánat mindenkitől nem tüntem el, csak szervezgettem a bulikat és már gyűlnek a dátumok. De addig sem tétlenkedtem a FLY-FM rádió hálózat részére készítettem mixeket amiket szorgosan játszanak le :) Mivel HedKandi DJ is lettem ezért szervezés alatt állnak a HedKandi party-k is, de mint tudjuk, hogy (tisztelet a kivételnek) nagyon sok amatőr DJ játszik ismert szórakozó helyeken úgy, hogy mixelni sem tud, így ezekkel sajnos nehéz felvenni a "versenyt" és így mivel az ismertségem nem akkora mint ezeké az "urak"-é igy a party helyek engem tekintenek amatőrnek.....ami elég vicces :):):)

Szóval az az igazság, hogy azért döntöttem úgy, hogy visszatérek, mert szeretném azt bebizonytani, hogy úgy is lehet egy DJ jó fej ha a mikrofonba nem beszél csúnyán és ráadásul tud is beszélni és nem üvöt, és nem kell a közönségnek elővenni a DJ-Magyar szótárat, hogy mit is mondott a lemezlovas. A számok mivel angolul vannak így értelem szerűen a DJ legalább ha angolul nem is tud, de legalább a számok címét mondja be helyesen és ne minden második szava az legyen, hogy az XY szórakozóhelyen mekkkkkkora a buli....Hát kérdem én hol lenne a buli ha nem ott, de ne csodálkozzuk, olvasás hiányában a szókincs sem fog bővölni, így nem várható el, látványos fejlődés, hiszen DVD filmek vagy sorozatok nézésével nem lehet okosodni, bár lehet, hogy talán ez is segítene...nem tudom.

Vagy azok a DJ-k akik rádióban vannak, (és itt is tisztelet a kivételnek). Örülnek hogyha kipréselnek magukból egy rossz és primitív viccet majd hülyére röhögik magukat a saját poénjukon, közben egy kis öntömjénezés, melldagasztás (az én vagyok a faszagyerek) után röhögés, és üvöltés közben, angolul nem tudván számbeolvasás és...... ÓÓÓÓÓÓ istenem mit vétett ez a magyar média. Ha belegondolok sajnálom az ifjuságot akik azeket a BARMOKAT hallgatják, mert "Ez a XXXXXXXX annnnnyira jó fej!!" Na persze...jó fej de SZUPER PRIMITÍV ezektől aztán lehet kultúrát tanulni és illemet. Csodálkozunk azon, hogy a fiatalok nem tudnak ragozni és helytelenül használják az IK-es igéket és verik a tanárokat.

Aki soraimat olvasta az azt mondhatja hogy féltékeny vagyok ezekre az UFO-kra... Nem nem vagyok féltékeny....nem is szeretnék erre a szintre kerülni... Jó lenne ha megint lenne egy olyan hivatalos szervezet amelyik kontrollálná a fellépő lemezlovasokat vagy megint lenne mikrofonengedély. Én is mint más profi DJ azért fogok harcolni, hogy a tehetségtelen DJ-k eltünjenek ne fertőzzék a ténylegesen híres magyar lemezlovas nívót és a híresebb és ismert klubbokat, és azok akik tehetségesek és fiatalok azok kapjanak teret és lehetőséget mert biztos vagyok benne és tudom, hogy vannak olyanok az országban akik most kis klubbokban zenélnek de megérdemelnék azt, hogy nagy klubbokben is fellépjenek mert tudnak bánni a zenével.

Szép napot mindenkinek és jó bulikat.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://djaspydigital.blog.hu/api/trackback/id/tr42387973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása