LapTop DJ / AspyDigital BLOG oldala

Laptop DJ / AspyDigital lemezlovas BLOG oldala....több mint 10 év után visszatértem a pult mögé.... 1988 óta foglalkozom zenéléssel. 1998-ban visszavonultam stúdióba és produceri valamint tanácsadói funkciókat láttam el. Résztvettem több neves előadóművész lemezének elkészítésében. 10 évnyi kihagyás után a stúdió ajtaján kívül is szeretnék tevékenykedni ezért visszatértem a pult mögé. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lesz saját zene vagy mix vagy remix. Sőt... az igazi munka igazán csak most fog elkezdődni. http://www.laptopdj.eu

Friss topikok

Linkblog

GRAND SUMMER OPENING PARTY – Május 2. Italy – RIMINI

2008.05.03. 17:12 :: AspyDigital - LapTop DJ

 

Tegnap megnyílt az olasz tengerpart.....lehet fürödni...Na ez így ebben a formában kicsit hülyén hangzik mert a part eddig is nyitva volt. Ez egy virtuális nyitás volt a nyár tiszteletére.


Múlt héten szombaton egy olasz ismerősöm Roberto Manda producer (anno vele dolgoztam együtt) küldött egy emailt melyben üdvözölt abból az alkalomból, hogy visszatértem mint DJ. Kérdése az volt hogy elvállalok-e egy bulit ahol egy kis tengerparti részen kell zenélni kb egy órán keresztül, tehát készítsem a CD-imet és menjek....megköszöntem a lehetőséget kapásból igent mondtam de mondtam hogy én már nem bakelitről és CD-ről mixelek, hanem Laptop segítségével. Erre azt mondta hogy jó akkor legyen 2 óra mert ő még nem látott laptop DJ-t. Nem ellenkeztem... csütörtökön megkaptam a repülő jegyemet...pénteken kivittek ferihegy 2A-ra olyan 4 óra körül..A Malév menetrend szerinti járata (MA416) pontosan 6 órakor indult el. Az út kényelmes volt. 19.43 perckor szált le a repülő a Malpensai repülőtéren, Milánóban.

A kijáratnál egy táblával felszerelt úriember várt Massimo. Ö szokta a DJ-ket fuvarozni egy nagy kényelmes S8-as Audival...mivel csomagom nem sok volt csak a laptopom és a keverőm valamint egy hátitáska váltás ruhával így a csomagtartózással sem ment el idő. Útközben elmondta hogy 5-en vannak sofőrök és mai napon jönnek mennek mert utánam még 5 sztár DJ lesz és őket is ide kell még majd ma este hozni. A kb 300 kilóméteres utat 2 és fél óra alatt tettük meg. Mikor közeledtünk a buli helyszínéhez csak annyit lehetett látni hogy rengeteg ember a tengerparton táncol és a távolban van egy színpad -féle. Akkor tudatosult bennem hogy ez nem egy kis party..ez giga party. Elmentünk addig amíg tudtunk kocsival utána biztonsági őrök és terelő korlátok között araszolgattam a színpad felé.

Egy olasz DJ javában keverte a zenéket CD-ről. Mikor felléptem a pulton mellé és végig néztem a tengerparton csak annyit lehetett látni hogy mint a hangyák egy csomó csomó ember ott nyüzsög és táncol. Jól érzi magát. Mivel olasz tudásom az évek során igencsak megkopott így nagy nehezen (23-órától kellett a szettemet csinálni és addig volt kb 8-10 perc viszont a laptopom a keverőm az még a táskában volt) sikerült egy angolul beszélő olaszt találni hogy hol találok 220V-ot ...a miért kérdés után elmondtam hogy én nem CD-ről hanem laptopról zenélek kb 5 perc múlva és kerítsen egy technikust valamint 220V-ot....na elkezdődött a nagy olasz pánik mert okos módon ami a keverőt és CD lejátszókat ellátó elosztóban már szabad hely nem volt...rohangáltak mint a mérgezett egér hogy elosztót keressenek. Közben a pulton összedugdostam a keverőmet a Laptoppal és a technikus pedig az audió csatlakozó kábelét adta a kezembe amit rá is kötöttem a keverőre...220 V sehol....1x csak a színpad alól hallom hogy „hey LAPTOP DJ” és egy lelkes olasz egy 8-as elosztót ad fel egy kis szerviz lukon keresztül (mikor jött fel az elosztó azt hittem hogy nem lesz vége :) ) sikerült a dolgokat beüzemelni, és elkezdődött a party. 2 órán keresztül játszottam le a zenéket....mindenki táncolt táncolt és táncolt ..én is jól éreztem magam legalább a fejemben az 1-2 hete zúgolódó gondolataimat tisztába tudtam tenni....:):):) A szett végén rengeteg gratulációt kaptam DJ-k től is, Roberto jött oda hozzám, megveregette a vállamat és gratulált, mondta hogy látszik hogy nem vagyok 20 éves... először ezen megsértődtem, mert nem nézek ki annyinak mint amennyi vagyok. Vissza kérdeztem hogy ezt most miért mondta...nevetett.... majd mondta hogy ezt ő úgy értette, hogy látszik hogy megkomolyodtam (10-12 éve nem látott.... azon is nevetett hogy nincsen hajam) és a mixeim nagyon profi és pontos munkák és hogy látszik a felhalmozott tudás és tapasztalat... az elmúlt évek alatt még profibbá váltam, azt is mondta hogy nincsen baj a fiatal DJ-kkel de kapkodnak nem figyelnek, vagánykodnak, beképzeltek és azt hiszik hogy nekik mindent szabad. Kevés a fiatalok között az olyan aki ezt nem poénnak egy csajozós dolognak hanem kemény és komoly munkának fogja föl. Mikor már azt hittem mehetek a szállodába a Carnaby disco tulajdonosa lépett Robertohoz és kérdezte tőle hogy rá tud e venni egy after partyra....2 órától...nem volt nehéz rábeszélni....3 órán keresztül játszottam le a zenéket....a végére el is fáradtam.


Az igazság az hogy a discoban lévő buli sokkal jobb volt mint a tengerparti, ugyanis a tengerparton lévő bulinál olyan nagy volt a hangerő, hogy 2x sajnos hibáztam, de ezt szerintem csak én vettem észre a másik, hogy a discoban sokkal közelebb voltam az emberekhez így sokkal közvetlenebb volt a buli.


6 óra előtt pár perccel egy másik sofőr jött el értem...és tűzött ki a reptérre mert a gép 10-kor indult haza. 8,45 körül értünk ki....szinte kirobbantam a kocsiból és egy igazi olasz ciao után rohantam be a terminálba. MA411-et kerestem de megtaláltam és robogtam haza mert este white party:)


Ebből a kis kiruccanásból csak 1 tanulságot tudok leszűrni....hogy Magyarországon nem a tehetség számít hanem a kapcsolat...lehet egy DJ jó vagy profi.....de ha nincsen kapcsolata akkor cseszheti...Olaszországban vajon miért szeretnek...miért tisztelnek és gratuláltak nagyon őszintén??? Ezek a kérdőjelek bennem vannak és bennem is fognak maradni...sok sok miértre nem lehet válaszokat kapni és ha az ember erölteti nem is fog kapni. Erről egy idézet jut eszembe : „A boldogság olyan, mint a pillangó, ha kergeted sohasem kapod el, de ha csendben leülsz, akkor a válladra száll.” Én is inkább leülök :) :D ...és nem bosszankodom az igazságtalanságon....


Holnap ismét írok hogy mi volt a whiteparty-n :) mindenkinek jó bulikat és remélem találkozunk, most alszom 1 kicsit :)


Sziasztok


AspyDigital

www.laptopdj.eu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://djaspydigital.blog.hu/api/trackback/id/tr77452396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása