LapTop DJ / AspyDigital BLOG oldala

Laptop DJ / AspyDigital lemezlovas BLOG oldala....több mint 10 év után visszatértem a pult mögé.... 1988 óta foglalkozom zenéléssel. 1998-ban visszavonultam stúdióba és produceri valamint tanácsadói funkciókat láttam el. Résztvettem több neves előadóművész lemezének elkészítésében. 10 évnyi kihagyás után a stúdió ajtaján kívül is szeretnék tevékenykedni ezért visszatértem a pult mögé. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lesz saját zene vagy mix vagy remix. Sőt... az igazi munka igazán csak most fog elkezdődni. http://www.laptopdj.eu

Friss topikok

Linkblog

Traktor PRO 1.2.1 - avagy a Traktor PRO szó szerinti megszületése

2009.09.11. 09:05 :: AspyDigital - LapTop DJ

 

Végülis nem kellett sokat várni arra, hogy az NI végre használhatóvá tegye a TRAKTOR PRO-t... csak röpke 9 hónapot, kilenc hónap hogy megszülessen és tényleg :). Itt is volt gyakorlatilag trimeszter. Ugyanis Mikor kijött a frissítés én mint elkötelezett traktorral dolgozó DJ rögvest még frissiben az NI részemre biztosított kedvezményével megvettem az 1.0.0-ás verziót. Volt nagy örülés. A lelkesedés kb 5 perc után alább hagyott ugyanis a program totálisan használhatatlan volt. Hülye fejemmel a 3-as verziót letöröltem mondván az új az tuti jó lesz nincsen már szükség a jól bevált 3.4.1-es traktorra. 5 perc után telepíthettem vissza.

 (az első trimeszter) Aztán kijött az 1.0.1-es verzió... Itt első körben csak reménykedtem. Ez már egy fokkal jobb volt "valahogy" működött de még nem volt az igazi... akkor lepődtem meg mikor menet közben tesztelgetéskor a B deck az fogta magát és kérdés nélkül megfagyott. Na biztos én vagyok a béna... windows restart. Megint próba.. na hurrá nem a windows a szar (kivételesen) megint megfagyott. Levél a supportnak....válasz 5 nap után, hogy igen tudnak róla de nézegessem a fórumot. Néztem is.... sokan anyáztak.

(második trimeszter) Eltelt egy kis idő és kijött az 1.1.1-es verzió...na hurrá (újra) talán ez jó lesz felkiáltással letöltöttem. A program működött viszont a MIDI-t képtelenség volt felprogramozni. Akadt minden mindennel. Volt olyan gomb amit akárhogy felprogramoztam mindig 2x-3x kellett megnyomni, hogy működjön.... na most nem irtam a supportnak hanem a fórumba kukkantottam bele.... Hát igen sok próbálkozó volt de eredmény semmi.... türelmes várakozás és a jó öreg 3-as traktor használata ami le kell, hogy szögezzem hibátlanul működik.

(harmadik trimeszter) 1.1.2-es verzió. Zilió midi mapping lát napvilágot működnek is de a kontrolleremen mindent kvázi át kellene matricázni és akkor faxán működik...(lehet is látni a neten ilyen jellegű fotókat) hát ez sem tetszett nagyon, inkább megint vártam.

 

(vajúdási szakasz) Kijön az 1.2-es bétája tesztelésre... kedvem nem volt letölteni de hátha. Meg kell, hogy mondjam a programot magát tényleg stabilizálták és kérték, hogy a problémákat mindenki küldje el. Én is szorgoskodtam ennek az ügyében de illuzióim nem voltak, még mindig a 3-as a nyerő.

 

(a megszületés) Na de ma szeptember 10-én jön a levél, hogy elkészült az 1.2.1-es final verzió és minden hiba ki van javítva. Persze a letöltés sikertelen volt mert gondolom ezer csillió JÚZER cuppant rá a szerverre, hogy kiváncsi természetét valamint a Traktorba vetett hitét visszanyerje az új verzó által. Kb 1 órával ezelőtt sikerült letölteni és felinstallálni. Elinditottam... elindult ráadásul gyorsan....kontroller beállítás..... kiválasztom a BCD3000-est.... reszkető kézzel közelítek a play gomb felé.....lenyomom és működik...elkezdem a többi gombot is megszokás szerűen nyomkodni és láss csodát MINDEN MŰKÖDIK ahogy kell...HIIIHHHHHETETLEN...működik és csak 9 hónapot kellett várni. :)

 

Jó bulizást :)

 

U.I: És csak 1 röpke infó még: Hamarosan hallani fogsz felőlem innen és onnan de akkor csapj a húrokba és vesd bele magad az éjszakába gyere el oda ahol AspyDigital a LapTop DJ zenél mert hamarosan érkezik magyarországra az egyik legexklúzivabb partysorozat a XXXXXXX (egyenlőre név nélkül) PARTY aminek én leszek az egyik házigazdája. STAY TUNE azaz maradj vételen OKTÓBER ELEJÉN MINDEN KIDERÜL.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://djaspydigital.blog.hu/api/trackback/id/tr191374565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása