LapTop DJ / AspyDigital BLOG oldala

Laptop DJ / AspyDigital lemezlovas BLOG oldala....több mint 10 év után visszatértem a pult mögé.... 1988 óta foglalkozom zenéléssel. 1998-ban visszavonultam stúdióba és produceri valamint tanácsadói funkciókat láttam el. Résztvettem több neves előadóművész lemezének elkészítésében. 10 évnyi kihagyás után a stúdió ajtaján kívül is szeretnék tevékenykedni ezért visszatértem a pult mögé. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lesz saját zene vagy mix vagy remix. Sőt... az igazi munka igazán csak most fog elkezdődni. http://www.laptopdj.eu

Friss topikok

Linkblog

Az énekesnő

2008.01.17. 12:27 :: AspyDigital - LapTop DJ

Legutóbbi blog bejegyzésemben azt irtam, hogy hamarosan elmondom, hogy ki is az énekesnő.

Őt Jármai Editnek hívják... Ki is Ő mert nem lehet róla sokmindent tudni... Pedig ismert énekes... Főleg Jazz zenét szeret énekelni. Rendszeresen fellép mint Fenyő Miklós háttérénekese. Nagyon szép és erős hangja van Editnek. A próbák a jövő héten elkezdődnek. Az első nap élményeiről úgyis fogok írni és rakok fel fotókat is. Addig is szép napot mindenkinek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://djaspydigital.blog.hu/api/trackback/id/tr20300722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása