LapTop DJ / AspyDigital BLOG oldala

Laptop DJ / AspyDigital lemezlovas BLOG oldala....több mint 10 év után visszatértem a pult mögé.... 1988 óta foglalkozom zenéléssel. 1998-ban visszavonultam stúdióba és produceri valamint tanácsadói funkciókat láttam el. Résztvettem több neves előadóművész lemezének elkészítésében. 10 évnyi kihagyás után a stúdió ajtaján kívül is szeretnék tevékenykedni ezért visszatértem a pult mögé. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lesz saját zene vagy mix vagy remix. Sőt... az igazi munka igazán csak most fog elkezdődni. http://www.laptopdj.eu

Friss topikok

Linkblog

SENSATION – WHITE – Az utazó Disco Cirkusz

2008.05.07. 16:28 :: AspyDigital - LapTop DJ

Magyarországon is dübörgött a white feeling. Egy mobil kommunikációs társaság jóvoltából és még kismillió szponzor adományának köszönhetően a holland buli istenek elhozták kis-hazánkba az igazi fehér ruhás bulit. Hogy mi, hogy nézett ki azt nem írnám le fölöslegesen, mert van egy pár partyfotós cég amelyik kint volt szerintem ott találtok a díszletről fotókat.


Magáról a partyról rosszat elmondani nem lehet, hiszen ez egy utazó „cirkusz” amely minden országban igazodik az adott ország zenei ízléséhez, de látványban ugyan azt nyújtja, így mindenki elkönyvelheti azt, hogy ez „tök ugyanaz” mint Amsterdamban volt csak ez most itt van és jól kell magunkat érezni.


VIP-DELUXE-NORMÁL....hát így voltak az emberek kategorizálva....na ez most tudom cinikus volt a részemről de tényleg ezt lehet mondani.


Mit kapott a normál jegyes??? Sok sorban állást a bejáratnál, valamint motozó embereket, lökdösődést...én voltam itt előbb stb...majd bemehetett a „dühöngőbe” és a tömegben ...pezsgővel és cigivel a kezében kissé illuminált állapotban táncolni és mások ruháját leönteni/kiégetni a „bocs engem is meglöktek” dumával... persze volt hely táncolni... de az igazi rajongók a DJ pultra legszívesebben felmásztak volna, így is szinte mindenki a forgó színpad előtt nyomorgott, mert arra már senkinek nem volt esze, hogy egy kicsit tovább menjen mármint a bejárattal szemben lévő részre és akkor más is elfér.....nem.....ha már bejöttem akkor bent vagyok és nem mozdulok. Lehet ha a pult nem forgott volna akkor ez törvényszerű viselkedés lenne, mert mondván mindent látni akarok.....de így ezt nem értettem. A bejárattal szemben lévő rész sokkal szellősebb volt az okosok átmentek oda, igazuk volt pont ugyanazt látták mint azok akik a bejárati résznél zsúfolódtak össze. Nekik mint normál jegyeseknek ennyi járt...persze használhatták a WC-t – atyaúristen mi volt bent pár óra elteltével - és egy nagy közös samsung „pihenő” ahol hely nem lévén csak járkálni lehetett leülni nem.


Mit kapott a Deluxe jegyes mit kaptam én... (a jegyet az 1-ik támogatótól kaptam) a deluxe jegyesnek volt 1 pici előnye a bejutásnál. Külön kapu tömeg nélkül...motozás nem volt csak kérdés van e valami szúró vágó eszköz a zsebben vagy olyan fényképezőgép ami cserélhető objektíves...elnézést kértek, hogy ennyi sok mindent kérdeztek és már lehetett is tovább menni a karszalagos-lányhoz. A jegy ellenőrzés után megkaptuk a karszalagot. Fehér színű volt. Ezzel a szalaggal be lehetett menni az összes LOUGE szobába valamint a két DELUXE színpadon lehetett táncolni. Mi volt a louge roomokban? Sok sok fehér ülőgarnitúra, kellemes house/louge/chill zene, ingyenesen víz, csoki és gyümölcs...és pihenhettél ha nagyon elfáradtál...tiszta WC a folyosón stb...ez mind nagyon szép és jó dolog....viszont 1 valamit nem értettem...hogy a deluxe zárt „tánctéren” a sarokban mondjuk miért nem volt legalább 5-5 darab műanyag szék vagy egy pad vagy bármi más amire le lehetett volna ülni ha valaki ki akarja magát pihenni 2 szám között. Az így járt... gyalogoljon megint sokat, meg lépcsőzzön majd üljön le, pihenjen majd megint lépcsőzzön menjen vissza...brrrrr ...szóval ez kicsit nem volt átgondolva. Na mind 1. Mit kapott a VIP...(ott is jártam) hát többet nem mint a normál vagy a Deluxe mert ott is ugyan az a zene szólt :) félre téve a viccet...ha VIP jegyed volt (amiért sok pénzt fizettél) akkor ingyenes volt a fogyasztás, leülhettél , táncolhattál stb...de elkönyvelhette magában az illető, hogy én VIP-es vagyok. hmmm...a bulinak az a része már túl sznob volt... és ráadásul a VIP részen nem is igazán táncoltak...akkor kérdem én minek jön el??? Vagy most túlságosan is sokat várok el?


A DJ felhozatal nagyon jó volt...honfitársaink nyitották meg a bulit a Bárány Ati és a Hamvai Pé-Gé. Beleadtak a fiúk apait anyait és igyekeztek a warming upon a legjobb szintjüket hozni..szerintem sikerült nekik nem hibáztak. Aztán jöttek a profik :) Aki a legnagyobb show-t és zenei mixet adta le az Fedde Le Grand kolléga volt. A holland határozott magabiztossággal játszotta le a saját zenéit és re-mixeit és a tömeg őrjöngött. Leírhatatlan, de tényleg. :)


Mindenki táncolt és táncolt. Olyan 5 és fél6 körül belefutottam Shane54 barátomba aki a nyakamba ugrott (pedig ő egy kicsivel nagyobb) nagy megörülés egymásnak...majd Shane rohant tovább mert az Oaken-t kísérték el a pulthoz.


Száz szónak is 1 a vége a buli jól sikerült. Kicsit el is fáradtam hiszen reggel fél 7 körül hagytam el a helyszínt...persze odabent még táncoltak a fiatalok...szerintem nem nézték az órát...de ki nézi ilyenkor???


Mindenkinek jó bulizást...


Üdv

AspyDigital


Ui: A Carnabyban készült mixemnek hamarosan lesz egy rövidített (1 órás) verziója... ha minden jól megy akkor először rádióban tudjátok meghallgatni, hogy mikor arról írni fogok. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://djaspydigital.blog.hu/api/trackback/id/tr5458565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása