LapTop DJ / AspyDigital BLOG oldala

Laptop DJ / AspyDigital lemezlovas BLOG oldala....több mint 10 év után visszatértem a pult mögé.... 1988 óta foglalkozom zenéléssel. 1998-ban visszavonultam stúdióba és produceri valamint tanácsadói funkciókat láttam el. Résztvettem több neves előadóművész lemezének elkészítésében. 10 évnyi kihagyás után a stúdió ajtaján kívül is szeretnék tevékenykedni ezért visszatértem a pult mögé. Ez persze nem jelenti azt, hogy nem lesz saját zene vagy mix vagy remix. Sőt... az igazi munka igazán csak most fog elkezdődni. http://www.laptopdj.eu

Friss topikok

Linkblog

AspyDigital - SUMMER MIX 2010 - Promoted by Rha Roo - Miami USA

2010.07.29. 11:11 :: AspyDigital - LapTop DJ

 Sziasztok!

Általában mindig magyarázkodom, hogy miért tűnöm el hosszú időre, de most a 3D-s tervezéssel vagyok elfoglalva így nyáron bulikat sem vállaltam el de majd nyár végétől kezdődik vagy folytatódik a zenélés.


Jelentkezésem tárgya a nyári mixem...amit a Miami székhelyű Rha Roo promótál nektek.


 A MIX fantasztikusan jó lett (ezt mondja mindenki nekem, lassan kezdem elhinni) és azt kérdezitek, hogy mikor lépek már fel itthon valami GIGA party-n ahol ilyen zenéket és így mixelek. Szerintem arra még várni kell mert nekem nincsen olyan szerencsém mint egy két embernek egyes rádiók DJ csapatából, hogy a semmiből egyszer csak itthon sztár DJ lesz.


 Nem is ez a lényeg csinálják csak de ez nem tesz jót semmi esetre sem az amúgy is szakmai féltékenységektől és irigységtől felkavarodott magyar DJ társadalomnak.


 Hallgassátok, mindenféle pozitív illetve negatív kritikát nyugodtan lehet irkálni....


 Jó zenehallgatást


 http://www.hungry4music.com/2010/07/dj-aspy-summer-mix-2010-upcoming.html

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://djaspydigital.blog.hu/api/trackback/id/tr452184465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása